…….And we Shooting

visuals
I usually have a lot of ideas. All the ideas don’t always pertain to me drawing something. Naw, that would be quite boring. Even though I don’t really get bored. But ideas tend to rehash through other people. A lot of dope collabs get created out of these ideas. So often Reeswa and I bounce dope ideas with each other. This time Dj jamad is the subject matter. Stay tuned

Back at it Again

image
Like some white Vans! Dope pic by Phyllis.iller

Some kinda Space

tumblr_mqckutRkQu1rsodv0o1_500
Figuring out the way is a constant everything. I guess as a artist the world seem way bigger then it is. And far from Flat. Smh, but the vision is real which make life even realer. Everybody what to fly but wandering weightless in to nowhere is far from a option. So I’m making the best effort to be direct with all intentions and goals. It’s a beast when your trying to go against the grain with your mission. But I learn a long time ago. Everybody want to believe and love a dang winner! Trusting my space is a msut baby!!

Tunnel Vision

tumblr_n9q3sjcK631tu2i0ro1_1280
Is Mercury still in retrograde? Lawd! The craziness that’s going on towards me make me glad i’m focus on my mission no matter what’s the condition. I might think about it for a quick slight minute. Brush that shit off, then keep it moving. I got places to go and your action makes it one less person to dang see. Yup!

And here I GO!

image
Focus! Focus! Focus!

Photo by: Shedriven

More DOOM!

image
I’m finally finish with this Commission Mf Doom piece. I try not to get attached to my artwork. But I almost didn’t want to finish working on this. My energy was high working on this project. High energy equal super good energy. Super good energy makes me feel pretty aight. I guess I need to create more challenging projects for myself to keep it going. Being better is always the objective! Yup!

Touch them BOOKS

image
Reading things online is cool. I spend a lot of time on the computer creating artwork. I take breaks which is often to read or watch documentaries. I’m not the everything has to be quiet to create anything. But the set back to that is me not able to sit down in my crib to read a tangible book. Because I’m constantly on work mode. I prefer to read while traveling on public transportation. Last month I bought used books on Amazon.com and committed myself to reading a book each week. I was thinking about getting audio books. Naw, I got to feel, touch and flip them pages. But I honestly need to purge my magazine collection though. Smh, read books my friend.

making things connect

image
Time waits for no man, woman or child. I constantly keep this in mind. It seems more so for others then myself. I can help people figure out their passion in moments but on my end it’s clear, but not clear. I can do it, but the question is always, why? I’m learning not to be content with my present situation with certain things in my life so the growth process continues. That comfort zone can be your twilight zone with ease. I know it always start with the process of elimination aka just letting go. People, places and things are on this hit list. Then rebuilding that foundation you know that’s good for you. Because we do know. Now it’s all about believing what we know. Let the connection begin.
(The image used in this write up is from the movie “da sweet blood of Jesu
s)

It’s bigger than HIP HOP

image
This might be my 3rd time drawing Dead Prez. This might be my favorite artwork of them. Salute

Art Trap House

image This a photo from a shoot I had with Brandi Pettijohn. I told her I wanted the concept to be a Art trap house. I can honestly tell you that product get produce in all hours in this spot. But shouts to www.brandipettijohn.com

Create a free website or blog at WordPress.com.